2013/09/27

Zupy przez cały rok

Często mam tak ,że dosłownie nie mam co zrobić na obiad. Jeśli  mam mało czasu lub zwyczajnie nie chce mi się gotować robię zupę. Jest, to proste, smaczne i w zależności od smaków rodziny różnorodne danie, które można wykonać z niewielu produktów. 
Ostatnio gotuję też zupy krem, mają swój niepowtarzalny smak i charakter. Do tego rodzaju zup doskonale pasują grzanki lub groszek ptysiowy.  Poniżej przedstwiam moje ulubione zupy, a także przepis na rosół, który jak mówi moja mama nie jest zupą, ale doskonale nadaje się na niedzielny obiadek.


Każda zupa ma swoje walory, najlepiej  smakuje ona w zimie, gdyż ma właściwości rozgrzewające. Zupy gotowane na wywarach jarzynowych dają naszemu organizmowi błonnik, wiele węglowodanów, potas, żelazo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz