2015/08/26

Chipsy z jarmużu

Jarmuż zaliczany jest do superfood ze względu na dużą zawartość wapnia, magnezu i żelaza a także kwasu foliowego. Wczesniej już o nim wspominałam tutaj. Piękne, zielone liście porwałam na mniejsze kawałki, polałam oliwą i posypałam przyprawami. Całość zapiekłam i teraz zajadam się pysznymi, zdrowymi chipsami bez wyrzutów sumienia czy od nich przytyję



Składniki:

  • 10 gałązek jarmużu,
  • olej rzepakowy lub słonecznikowy,
  • sól,
  • mielony kminek,
  • ostra, mielona papryka
Przygotowanie:

Blachę do pieczenia wyłożyć papierem, polać olejem ( łyżeczka). Jarmuż wypłukać, wyciąć twardy środek i postrzepić na kawałki. Wysypać na blachę polać kolejną łyżeczką oleju i doprawić przyprawami. Piec w temp. ok 200 stopni przez 5 min



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz